Certifikáty pro Ego-t   charger GScertificate (1).pdf (169,1 kB)      TEKA6WFCC 0910031 Report.pdf (1,6 MB)Smluvní podmínky

 

Obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě rajecigare.cz

Upozorňujeme, že naše produkty mohou být prodávány pouze osobám starším 18 let.

1 - Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky stanovují práva a povinnosti mezi prodávajícím a  kupujícím. Pro spotřebitele se vztahy, neupravené těmito obchodními podmínkami, řídí Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. Pro kupujícího se vztahy, neupravené těmito obchodními podmínkami, řídí Obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb. Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu se zákony ČR v jejich platném znění.

2 - Vymezení pojmů

2a - Prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.Prodávající přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává spotřebiteli nebo kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

2b - Spotřebitel je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy dle těchto obchodních podmínek, jedná v rámci vlastní spotřeby.

2c - Kupující je fyzická či právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy dle těchto obchodních podmínek, jedná v rámci své obchodní či jiné podnikatelské činnosti.

3 – Objednávka/Kupní smlouva

3a -Objednávka/kupní smlouva - je adresovaným návrhem kupní smlouvy, která je uzavřena momentem doručení prodávajícímu.Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti podle zvláštního ujednání.

3b -V případě, že u Vaší objednávky vznikne jakékoli pochybení, prosíme, abyste nás bezodkladně o této chybě informovali, abychom zjednali nápravu co nejdříve na e-mail: ecigarety.eu@seznam.cz

3c - Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit.

3d -. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována do jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

3e - Spotřebitel souhlasí s předáváním obchodních sdělení z jeho e-mailové adresy pro ptřeby elektronického obchodu. Nesouhlas s tímto postupem, podle zákona č.480/2004 Sb., musí spotřebitel sdělit dodavateli před uskutečněním příslušné dodávky. S veškerými informacemi je nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

4 – Odstoupení od smlouvy

4a - Prodávající má právo odstoupit od uzavřené smlouvy, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Stejně tak má prodávající právo od smlouvy odstoupit v případě, kdy se plnění z jeho strany stane nemožným – tedy dojde k situaci, kdy se zboží již nedodává nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena, která znemožňuje dodat zboží za cenu sjednanou v kupní smlouvě, má prodávající v případě nedohody s kupujícím o navýšení ceny právo od smlouvy odstoupit. Pokud byla ze strany kupujícího již uhrazena kupní cena nebo její část, vrátí prodávající tuto platbu v plné výši kupujícímu bez zbytečného odkladu, není-li dohodnuto v konkrétním případě jinak (např. v případě nové objednávky).

4b – Spotřebitel má právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží.. Toto právo není použitelné jako způsob reklamace zboží.Pokud je zboží shledáno vadným, bude řešeno v samotném řízení o reklamaci.
Rozhodne-li se spotřebitel takto od smlouvy odstoupit, musí odstoupení od smlouvy doručit nejpozději do 14. dnů od převzetí zboží a to elektronickou nebo písemnou formou.

4c Zboží musí být bez zbytečného prodlení vráceno zpět nepoužité a v původním balení bez jakýchkoli známek opotřebení nebo používání s veškerým příslušenstvím.Ke zboží bude přiložena stvrzenka o koupi věci, jméno a číslo účtu kupujícího.Prodávající poté vrátí zpět částku jež byla za zboží zaplacena a to nejpozději do 30 dnů od doručení vráceného zboží.

4d - Při nesplnění uvedených podmínek, může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. Tím není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.

5 - Reklamace

5a -Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

 

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Na zpracování reklamace máme ze zákona lhůtu 30ti dnů. V naprosté většině případů však vyřizujeme reklamace do 5ti dnů od obdržení vadných součástek.

Na co se nevztahuje reklamace?

Záruka se nevztahuje na:


1) vady vzniklé běžným používáním (např. pokles kapacity baterií, pokles tvorby páry u atomizéru)

2) vady vzniklé nesprávným použitím výrobku (např. spálení atomizérů při použití suché náplně, zalité baterie e-liquidem)

3) vady vzniklé nesprávným skladováním

4) vady vzniklé mechanickým poškozením

5) na nevyhovující produkt- v tom případě se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, viz. níže

V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.

V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte na náš e-mail rajecigare@seznam.cz, rádi Vám pomůžeme.

 

5c -Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

5d -Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


6 - Převzetí zboží

6a – Kupujícímu doporučujeme překontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí od dopravce neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku doporučujeme bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. Kupující jako příjemce musí sepsat s dopravcem zápis o škodě a zajistit důkazy nákresem nebo fotografiemi. Na základě těchto dokladů uplatňuje spotřebitel náhradu škody u dopravce, za součinnosti dodavatele.

6b - Pokud uvedené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho případného nového dodání. V opačném případě se může spotřebitel vystavit situaci, kdy nemůže prokázat, že zboží bylo dodáno v poškozeném stavu a tak je nárok na náhradu škody bezpředmětný.

6c - Pro kupujícího platí povinnost překontrolovat stav zásilky.V případě převzetí poškozené nebo nekompletní zásilky od dopravce, kupující sepíše s dopravcem reklamační protokol a zajistí důkazy nákresem nebo fotografiemi. Na základě těchto dokladů uplatňuje kupující náhradu škody u dopravce, za součinnosti dodavatele.

6d - Pokud kupující neučinil uvedené kroky k dokumentování vad způsobených přepravou, nemá tento žádné nároky na pozdější reklamace poškozené nebo neúplné zásilky vůči prodávajícímu. V takovém případě si řeší své nároky kupující pouze s dopravcem.

7 - Platební podmínky a náklady na dopravu

7a - V našem internetovém obchodě můžete platit:

* dobírkou - při převzetí dobírky
* bankovním převodem – na č. ú.:2400164871 Kod banky 2010 , VS číslo Vaší objednávky (zboží bude odesláno až po připsání příslušné částky na náš účet)
* hotově v případě dohody o osobním odběru
 


7b- Zboží bude odesláno kupujícímu v rozmezí od 2 do 7 dnů od doručení objednávky. Pokud toto nebude možné prodávající kupujícího neprodleně informuje. Zásilky odesíláme v pondělí a ve čtvrtek. Zásilky jsou doručeny koncovému zákazníku od předání zásilky přepravní službě do 24 hodin na Slovensko do 48 hodin.

8 - Záruka

8a - Záruka na nabíječku baterií je 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál typu E-Liquid, atomizer, e-patrony, náplně, baterie atd.

8b - Uplatnění záruky se řeší:

* jde-li o vadu odstranitelnou, bezplatným, řádným a včasným odstraněním vady.
* jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, výměnou vadného zboží nebo odstoupením od kupní smlouvy.
* jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, provedeme výměnu vadného zboží.

8c - V případě výměny zboží je poskytnuta nová záruka.

8d - Vady, za které prodávající nenese odpovědnost vznikají zejména mechanickým poškozením, nešetrným zacházením či užíváním nepůvodního příslušenství a spotřebního materiálu.

8e - Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou.

8f – Každá záruční reklamace musí být uplatněna u prodávajícího a musí být doložena záručním listem nebo dokladem o zakoupení a popisem závady.

 

9 - Věk

Při zakoupení zboží na našem webu prohlašuji že jsem starší 18 let.

TOPlist